Gnäll, bittert och irritation

Men just nu är jag för trött för att ens bry mig.

Så ininorden mycket tjaffs på jobbet igår.
Jag och L fick göra T's jobb till viss del. T & M hade fått i uppgift att bära ut alla extrasängar och storstäda två rum. ETT av dom var klara.. ETT. Dom hade inte gjort klart hälften i ett rum. Jag fattar inte att dom drog kl14 fast att dom inte var klara. Får man en uppgift så gör man den. Därför stannade jag och Elin kvar till kl 21 en dag för ett tagsen. Vi fick order att göra klart, innan vi gick hem...
Sen fick vi göra iordning en del vagnar Innan vi ens kunde börja städa. Och så fick vi krångla med ett par amerikaner som inte fått schampo och tvål. Sen fick dom inte ner rullgardinen, så jag klättrade upp och försökte rulla ner den, vilket inte gick. Så dom fick byta rum och vi gick även och ordnade nya nycklar åt dom.

L skickade ett mess till T, jag minns inte ordagrant, men i princip att dom kunde iaf bäddat en säng eller två innan dom gick och att det var dumt att vi fick gå ut med hennes extrasängar. Vi får tillbaka "Ni gick inte alls ut med mina sängar. Och jag kan inte rå för att ni går iväg och äter, plus att ni jobbar ihop" vi fick ingen mat på jobbet, så vi sprang iväg till sibylla och slängde i oss nått, tro fan att man vill äta! Och vi har rätt till 30min rast...
Och vi hade bara 11-12rum var vilket inte är alls så farligt som när hon och M gick ihop och hade 15-16rum var...

Gah!

Men samtidigt, jag är för trött för att bry mig, men samtidigt så blir jag irriterad. Blabla...

Tyvärr gick T på semester efter gårdagens jobb. Och jag kan inte pika M för hon är snäll. Lättare att pika T för att hon är som en böld i röva. Ni anar inte vad hon satte igång och fjäska när jag hjälpte henne med hennes hår. Det var rätt äckligt.

Har vart på jobbet heeeela veckan och har en vecka kvar. Jippi...

Gud så jag ska sova på lördag nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0