Flyttdags

Idag så flyttar jag ifrån mitt kära torpa och kommer närmare huskvarna än jag någonsin trott.
Detta innebär att jag inte kommer vara så speciellt kontaktbar med omvärlden.
Jag kommer så klart finnas på mobilen om det skulle vara så att någon där ute vill säga hej, men det händer så sällan så detta är totalt onödigt att skriva. Även följande, jag får hemtele imon, måndag, vill ni ha det nummret, hojta till.

Min dator är på reperation, men det gör inget då jag inte kommer ha tillgång till något internet den första tiden. Det innebär också att jag kommer ha sjukt tråkigt då i princip alla intressanta filmer ligger i den externa hårddisken, som bara går att använda med en dator. Jäij.

På onsdag åker jag iväg på festival och återkommer den 8juni. Så, kom igen.. sakna mig lite iaf!

Det är väl det som komma skall som kändes rätt... onödigt nödvändigt att skriva.

Nu måste jag föra över pengar så jag kan få mig lite mat i lyan.

TjippTjopp!

Kommentarer
Postat av: Emelie

lycka till med flytten! jag kan försöka sakna dig lite ;)

2008-06-01 @ 21:06:33
URL: http://transylvania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0