Den bästa känslan

Den bästa känslan är skadeglädje med en släng av lycka.

Sweden rock är över.
Ja, det är klart tragiskt. Men det var nog en av de bättre festivalerna, rent känslomässigt.

Upptäckte ett nytt band; Volbeat. Fick se ett av mina favorter; Disturbed.
Tyvärr fick jag lämna Disturbed 10min innan konserten var slut, för jag frös så det gjorde ont.

Många av er som läser, känner till en händelse som ägde rum förra sommaren, ni vet även hur knäckt jag var och hur dåligt jag mådde.
Personen i fråga som knäckte mig, var cm ifrån att åka på en smäll, dock inte från mig. Men istället skulle en ursäkt gå bra. Ursäkten var det gamla vanliga "Det var inte meningen att det skulle bli som det gjorde, blablabla försökte inte såra dig blablabla" ärligt, jag var så arg så jag lyssnade inte så överdrivet mycket utan stod mest och kokade och himlade med ögonen. När han hade pratat klart, blänger jag honom rakt in i ögonen och säger "Du är inte värd något av denna värld. Så som du sårat mig har ingen gjort, och jag hatar dig" Sen gick jag. Enligt Anna hade han blivit lite ledsen (iaf berörd) och sa att han inte förstått att det var så illa. Med tanke på att han vet hur många som sårat mig genom livet, och få veta att han var den värsta tar säkert rätt mycket, men det var det som kändes så bra. Nu kan jag lägga det bakom mig och njuta av livet till fullo.
Varför hatar jag honom? Ptja, det räcker med att se honom så blir jag förbannad för han beter sig en jävla snorunge.
Aldrig har jag varit så nära att skrika håll käften när han kommer tjoandes "Hv blååå" vi är på en musikfestival ffs.
Ja ni ser, jag blir irriterad bara jag tänker på det. Plus att han verkligen beteede sig som ett svin förra sommarn.
Mansgris blandat med snorunge. Det är vad det är.

I övrigt då... Hmm.. Jag kollade på Posion med Martin och han njöt nog mer av deras spelning än vad jag gjorde. Inte min musik alls, men dom gjorde ett bra framträdande. Ministry sög....

Vi bodde i en skock av barnfamiljer och pensionärer som i protest spelade dansband. Gud så arg min mor var!
Men nästa år ska vi bo på plätten. Där är det mer socialt och trevligt.

Lite bränd har jag blivit också.. Men det får man ta.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Sa nu kom en forklaring!! Men han ar ett javla svin och en barnunge samlat i ett! Men vet att du troligen kommer hitta nagon annan, som du en dag slapper in pa djupet, fast inte lika snabbt.



Kramar

2008-06-11 @ 20:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0