Beslutsångest

Det var längesen jag satt hemma och inte gjorde ett skit. Har inte haft tid till det. Har inte haft tid till att varva ner och ta det lugnt. Är det inte lägenheten så är det jobb. Och senare tiden har jag försökt slappna av genom att skärma av verkligheten och umgås med folk och en öl. Men det har blivit vid så knasiga tillfällen och sätt så.. ja.. jag vet inte. Bland annat innan jobb, när man jobbat för mycket, när man är trött, blivit för mycket alkohol osv. Och dagen efter har man inte haft tid att återhämta sig för att det alltid har hänt nåt.. Och det känns som om min kropp inte orkar mer. Jag är trött och utmattad.

Nu kommer beslutsångesten...
På lördag ska Marie ut och göra stan för första gången på evigheter. Och detta är min enda helg jag kan gå ut nu i sommar. Men som det är nu, så orkar jag inte. Och på söndag flyttar knutte, så jag måste hjälpa till där. Så, Marie.. Jag får se hur det blir till helgen, jag hör av mig iaf. Me so sorry.
Risken finns dock att jag kanske skuttar förbi en stund. Men när jag tänker på det så lockar det mer att sitta nerbäddad i soffan framför en film med en cola och en fet påse chips med katten på  magen och bara vila upp mig.

Men.. Ja.. Beslutsångest.

Igår var jag hos moster och gjorde håret. Ovant som tusan men det blir nog bra till slut. Moster sa att jag borde göra om slingorna i augusti så att det blir riktigt ordentligt bra. Nu är vissa partier orangea, plus att solen kommer bleka det. Vilket bara är bra.

Lite besviken är jag på vissa saker. Säger inte vad, det behöver inte ni veta. Men.. jag gillar inte att vara besviken. Speciellt inte när man ägnat så mycket tid för saker och ting. Och sen.. Prutt...

Ne jag ska nog gå och sova nu.
Känner mig som en mald nöt.

Gonatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: marie

hej hej! Ja förstår om du inte kommer på lördag... :-) Dä kommer fler tillfällen... :-D

2008-06-24 @ 21:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0