Angående lägenheten

Nu är det såhär att jag behöver lite hjälp i lägenheten. Moraliskt stöd och en extra hjärna.
Men eftersom ingen har hört av sig om nummer osv, eller "oj vad kul, får man komma på en fika" osv, eller ens erbjudigt sig att hjälpa så ger jag upp.
Jag behöver hjälp, men erbjud dig inte om du inte kan komma hit och hjälpa mig, säg det inte för att vara snäll...
Rövhål, säger jag om det!

Den enda som hjälpt till, till 110% är mor och Knutte. Men han flyttar snart in till mamma så dom kommer inte kunna ha tid att hjälpa mig.

Men jag får väl sitta här bland alla kartonger och ruttna eller nått...

Okej, Jocke är den enda som sagt "Ja vi får väl titta in på en kaffe framöver"
Inte ens min egna far har erbjudigt sig... Tack!

Schysst omgivning man är omringad av.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag skulle kommit latt om jag varit hemma och hjalpt dig. Hoppas att du vet det?

2008-06-12 @ 16:29:42
URL: http://johnssonjeanette.blogg.se/
Postat av: Christoffer (oobum)

At your assistance. What do you need?

2008-06-12 @ 23:39:30
Postat av: Malin

Hej gumman!!! Hoppas att du trivs i din nya lya!!!!? Kommer o hälsar på bara jag kan få tideno räcka till... maila gärna ditt nummer då jag i ett infall av hjärnsläpp råkade radera min telelista!!!! barbados[email protected] Kramar

2008-06-14 @ 15:01:34
Postat av: e

2008-06-17 @ 22:12:05
Postat av: Emelie

YYYYO! kom hem från grekland TODAY! so sad i wanna go back... Men jag vill se hur du bor! =)

2008-06-17 @ 22:13:06
URL: http://transylvania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0