Söndag

Igår så ringde E och sa att det blir lite öl iaf. Jag tog med lite whisky och halstabletter till henne. Det var nog dumt att ta med whisky... För hon tvärdäcka vid 23 ungefär.

Så jag, J och en kompis till honom drog ut. Jag tänkte åka hem, men det skadar ju inte att kolla läget på krogen när man får gå förbi i kön. Mohaha. Och dom två försvann, otippat. Så jag köpte mig en drink och tänkte cirkulera runt för att se om jag sprang på någon man kände, gjorde jag inte det tänkte jag dra hem.
Men jag kom väl ett par meter ifrån baren och sprang på Ninna. Så jag satt och tjöta med henne, sen hängde jag med henne och hennes kompis hela kvällen. Träffade även Choffan. Rätt kul att se hur lik han är Johnny på fyllan...

Efter krogen så missade jag bussen... Trodde att den gick vid halv tre, men icke.. 1,55 gick sista bussen. Så jag traskade hem till mamma och sov där. Dom var ändå inte hemma så jag störde dom knappast. Skulle snott med lite mat hem, men det glömde jag...

Var hemma strax efter 11 och lagade mat. Sen runt 13 så somnade jag i soffan... till 15...
Gött!

Har tagit mina 3 tabletter för dagen så dom behöver jag inte tänka på mer idag.
Gud så jag avskyr dom!

Imon ska jag ringa sjukgymnasten och kl12 ska jag fika med Marie.

Tisdagkväll tvätta och på fredag färga Johnnys hår, lördag fixa hans frilla.
Undra vad jag ska göra de övriga dagarna...
Ska vi leka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0