Snuttiplutt

I brist på rubrik så får det bli sådär...

Volbeat spelar i Göteborg den 12dec. När jag såg denna eminenta info för en liten stund sen skickade jag den genast vidare till min bror, som var på att fara dit. Lite på iaf.
Så vi funderar på om man skulle lyckas få ihop en fullsatt bil och dra dit.
Rätt svårt eftersom varken jag eller Johnny har bil eller körkort, annars skulle väl folk nappa bättre..
"Öh, ska du med på Volbeat? - ah fan vad bra, men du får köra!"
Kanoners.
Men vi får la se. Jag vill så hemskt gärna se dom, igen.
Såg dom på Srf, första gången jag hörde dom. Och hörde talas om dom. Och ja, mitt hjärta smälte.. Okej, så illa var det inte men jag har lyssnat på dom nästan varje dag sen festivalen.
Johnny hade lyssnat på dom i ca 2månaders tid och vart avis över att jag sett dom. Mohaha!

Igår slapp jag sitta och titta på katten. Gick upp till min andre bror och mobbade dom lite. Det är Inte mysigt att gå från Österängen till Öxnehaga.. En kvart i uppförsbacke... Svetten rann från mig när jag kom fram.
När jag gick hem så var det solnedgång. Hade musik i öronen och kameran i högsta hugg. Insåg hur mycket jag saknar dom där stunderna, när det bara är jag och kameran..
Men men...

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0