Slutkörd

Mitt huvud gör otroligt ont.
Inte fått någon sömn på tre nätter.
Haft ont i ryggen sen någon vecka tillbaka, och nu strålar det även ner i benet.
Inte så svårt att lista ut vad det är..

Så L som agerade Husfru idag kollade om jag kunde vara hemma imon för att ha två dagar att vila upp mig på. Har bara haft en dags ledig sen köra på med jobbet igen. Så, sagt och gjort, jag får vara hemma imon.
Och det behövs. Imon kan jag ägna all tid av dagen i soffan, och ta tag i alla måste på måndag igen.

Och jag blir så arg, eller mer frustrerad. Jag har skrivit lappar på bakvåningarna om hur alla vagnar ska stå, att man ska ha en iordninggjord tvättvagn osv. Men inte fan sker det någon förändrig...
Idag fick jag göra iordning en smutsvagn och en tvättvagn på morronen...
Så idag sa jag till två av dom.. Varav en av dom var thailändaren, hon fattade inte mycket....
Hon försöker bara garva bort allt... Det funkar inte att vara trevlig mot mig när jag är irriterad och frustrerad.
Idioter....

L gick på semester nu, kommer bli trist på jobbet nu när hon försvinner. Men E kommer tilbaka och tyvärr T. M finns ju också.
Och ni fattar ingenting :)

Kan någon komma förbi med en fet pizza?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0