Sjukskriven

Jag är sjukskriven till den 27juli. Sen går jag på semester i 2v.
Känns asbra att vara 20år och vara sjukskriven för en kass rygg.
Fick tabletter av läkran, som inte alls var så snälla mot magen...
Efter läkarbesöket for jag till jobbet och visade intyget och gick hem. Så imon är det en pissig dag för dom som jobbar och jag har dåligt samvete...

Idag har jag lekt med Emma och Emelie och det har fått mig att under ett tag glömma smärtan. Vi var i stadsparken och pratade med gätter och skrattade. Det var skönt. For upp till a6 med Emma och där träffade jag Linda. Nice fågelbajs

Igår när jag låg död i sängen och läste ringde Erki och sa att hon och Johannes ville komma på kaffe. Så dom trillade in och Erki fick lite whisky mot sin hals också.

Vänner är bra att ha.

Kommentarer
Postat av: Emma

Getterna var söta! Nästan lika söta som oss ;)

2008-07-19 @ 14:52:38
URL: http://emmlala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0