Mina bröder är bäst

Ja, jag har skrivit tidigare att jag inte ska nämna mina syskon så vida det inte är på ett neutralt sätt.
Men den här gången är det positivt så...

Igår ringde Johnny och berättade att en brud bangat på att följa med till Falköping, han hade tydligen ordnat med en del för att den här personen skulle hänga med. Sen har tydligen vår sysslings tjej bangat hon också.
Så då hade T sagt "Men fan vad bra,, då kör vi bara vi grabbar då"  varpå Johnny sa att jag gärna ville följa med då. Och det hade tydligen gått skitbra. Så Johnny sa att det kommer bara vara killar som far dit, men sen när brydde jag mig om det?
Så jag ska till Falköping på lördag. Vi åker från stan kl8. Sen var det inte 100 på att vi ska vara där under cruisingen, men det får vi se. Hade frågat Marie om hon ville dit, men hon visste inte. Så får väl se hur det går... Som det är nu lär vi kanske åka hem runt 14-15 och sen fara tillbaka. Vilket vore kanon för då kan man byta till varmare kläder och ta med sig alkoholen.

Kort efter att jag pratat med Johnny så ringde Jocke. Han frågade bara mest allmänt hur det var och om allt var lugnt, vad jag ska göra på semestern och så. Sen frågade han om han kunde få låna kameran nästa vecka, över dagen. Dom skulle till borås djurpark. Varpå han snabbt senare "..men du kanske vill följa med?"
Jag har som bekant ingenting planerat under min ledighet nu, så jag tackade ja.

Idag ska jag in till stan och besöka apoteket, igen. Stammis där känns det som.. Ska köpa något mot min magen.. Tabletterna jag tar vänder ut och in på den och det gör hysteriskt ont...
Sen ska jag självfallet till bolaget. Evigheter sen jag var där, och handlade till mig själv då.

Tur att man har sommarkortet, känns som att jag bor på bussen ibland.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Självklart!!! Och jag har hittat min favoritkamera nu!!!

2008-07-25 @ 22:14:06
URL: http://www.hundarsomjobbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0