Idag är jag less

Gick upp vid nio, inget ovanligt nu för tiden.
Jocke ringde och undrade om han, nina och nova kunde titta förbi en sväng, och det är ju självklart.
Så dom kom strax efter 11 och gick nyss.

Det var på tal om att jag och Johnny skulle iväg och fota T's bil. Eller johnny tittar på och jag fotar. Men tydligen hade T inte råd att åka till Gustav adolf eller något.. Så han sa runt löning nästa månad.
Men det finns Ett problem... Jag kan inte bara boka in en helg som jag ska fota, eftersom jag jobbar även helger. Så det lär ju inte ske det här året om det fortsätter såhär...

Sen säger Johnny att han kanske inte lär kunna åka till parken ikväll, vilket vi bestämde förra veckan. Också jävla kul...

Sen skickade A ett mess och sa att hon inte kan komma till helgen pga saker som jag tycker är skitsaker. Så A sa att hon kan komma v33. Men då jobbar jag alla dagar utan fredagen så det är helt onödigt att komma då.

Ofantligt roligt det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0