Fotbollskänsla i munnen

Nej jag har inte slickat på en fotboll....

Jag har vart hos tandläkarn och lagat ett hål. Och tog bedövning så klart...
Men nu känns det som att jag har en fotboll i käften, och hon envisades med att lägga bananlack..
Så nu sitter jag här och väntar på att bedövningen ska gå över så jag får äta!
Skulle inte förvårna mig om jag satt och drägglade på bussen hem eller nått...

Sen är det såhär att på lördag slutar jag ca 15,00 och är ledig söndag, vilket är ett under!
Jag har inte sett en själ på evigheter och knappt vart utanför dörren för nöjets skull och funderar på om man skulle gå till piren, om vädret tillåter, och ta en öl eller två i gott sällskap.
Men problem, sällskap är svårt att hitta.
Så.. Joina?
Återstår dock att se om man ens orkar, men ändå....

Och ryggen är något bättre idag. Har inte kämpat så hårt på jobbet idag som igår då jag och E hade samma lista.
Göttigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0