En ny människa

Ja, jag känner mig faktiskt som en ny människa.
Det var tur att L kunde ta bort mig i söndags, för det behövdes verkligen.
Jag sov 14timmar natten till söndag!
14 timmar ffs!

Under dagen låg jag i soffan heeeeela tiden. Rörde inte en fena mer än nödvändigt, som när jag skulle laga mat.
Vilade en stund under dagen för att jag var så trött. Ja otroligt nog var jag trött...
I natt har jag också sovit en hel del.

Hade ställt kl på 8 för att jag inte skulle sova så länge plus att jag ska iväg senare.
Jag känner mig full av energi och på gott humör.

Innan frukost, ja kan ni tänka er, så plockade jag undan kläder som legat på min byrå i en månad ungefär. Och även slängt kläder i tvätten och hängt upp kläder.
Jag har en tendens att använda ett klädesplagg en dag, sen dagen efter vill jag ha något annat, och då hamnar det på golvet. Men icke! Jag är försedd med krokar och galjar och ska skaffa mer krokar, så slipper jag få så mycket tvätt.
Vuxenpoäng till mig.

Jag funderar på om man ska vara somrig och ha klänning på sig, men frågan är om det blåser i stan...
Hmm.. Får ringa mor sen.

Idag känns det bra.
Jäkligt bra.

Kommentarer
Postat av: saran

sånna dagar ska man ta tillvara på!

2008-07-14 @ 12:55:21
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0