Vinterdeprission?

Jag hoppas att det bara har något med årstiden att göra, verkligen.

Nej, jag känner mig inte mer bitter än vanligt. Inte ens lite nedstämd eller nått.. Helt.. neutral.
Men jag har folk i min närhet som mår rent ut sagt piss!

Det känns inte så jävla kul...

Förra veckan fick jag ett sms "jag mår verkligen inte bra, vart är du när man behöver dig" något liknande... Man har ju fått mer givande sms. Men jag steg upp och startade datorn och försökte roa personen i fråga i ca 5 timmar.

Herromdagen satt jag och försökte tala vett med samme människa.. Jag vet inte hur bra det gick.

Och lilla Emma, som allitd skrattar och ler och fnittrar verkar inte heller vara så överdrivet glad hon heller.
Så, tanken slog mig. Jag är ledig fram tills nästa onsdag och jag vill leka med världens bästa Emma!

Så.. Jag hoppas verkligen att det bara är årstiden som gör folk såhär otroligt nedstämda.

Kommentarer
Postat av: Erki

Vilken i svart? Båda har svart på sig? haha, den blonda lr mörkhåriga? :)

2008-01-08 @ 17:50:11
URL: http://www.erks.blogg.se
Postat av: Alexandra

Mh precis, jag hatar den här vintern. Den bara suger. Och är mörk och blöt. Ooch jag tänkte. Jag kan komma när jag har fyllt 18 så kan vi mysa och dricka öl ute? :*:*:*:* SAKNAR DIG GALETMYCKET!

2008-01-10 @ 08:50:40
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se
Postat av: Anonym

Jadå vännen min.. du hjälpte mig något enormt och har gjort mycket för mig för att hjälpa mig igenom den skit jag har på mig just nu..... Och för det är jag evigt tacksam ska du veta!

2008-01-27 @ 00:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0