Vassa kommentarer och snabb i käften

Idag på lunchen diskuterades allt från könssjukdommar till maskar i röven och binikimaskar osv.
En helt vanlig dag på jobbet med helt vanliga samtalsämnen.

Iaf, på eftermiddagen när vi slutat stod jag, Erki, Therese och Linda och bytte om.
Erki sprang på toaletten och missade det bästa.
Therese sa något och Linda säger "Haha har du fått klamojdia" (ja hon sa så)
och Therese ska alltid vara lite präcktig och kan inte vara oseriös i sådanna sammanhang där hon själv är inblandad, har iaf jag upplevt det, och säger "Nej, jag ligger bara med en och samma kille..".
Varpå jag står där och kläcker "Men han kanske inte ligger med en och samma tjej!"

Ni som känner mig vet att jag säger saker som kan.. mja.. såra folk, men ni vet även att jag inte bryr mig.
Och det var så det var nu. Det är ett öppet mål för en sådan kommentar och jag garvade röven av mig.
Linda garvade och tyckte att det var elakt, jag fann det roande, men självklart inte Therese.

Så när jag påpekade att det var ett öppet mål menar hon på att här finns inga öppna mål alls.
Och jag sa "det var ett öppet mål för en sådan kommenatar" och så fortsätter jag garva.
Så säger hon "väck inte den tiger som sover"
och provocerande som jag kan vara så gjorde jag ett såndär 'oh jag skakar av rädsla'-läta typ "uuuuh"
Och så kommer det ett såntdär bitchigt "Seriöst!"

När hon skulle gå förbi mig för att gå på toaletten så blängde hon på mig men hon möter bara ett stort flin från mig.
Gud så bra jag mår!

Berättade även för min mor om detta och hon menar också på att det var ju faktiskt ett öppet mål.
Och alla vet att mammor vet bäst.

Det var ett öppet mål, och jag bara njuter!

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Kvinna! Du är min idol!

2008-01-29 @ 17:48:04
URL: http://Emmlala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0