Musik is the shit

Musik har någon slags magi som kan få mig på bra humör.

Suttit som en död fisk sen halv tölv ungefär, men nu kände jag för att dra igång en hederlig "gladpack"-skiva. Nummer 16 låg närmst och på den var det Jive Bunny and the mastermix. Och.. Inte helt oväntat är jag en halvdöd fisk nu.

Jag har inte sett en själ sen juldagen, alltså av mina vänner, bortsett från Erki då som jag jobbar med.

Huvudet har fortfarande ont och ögonen är knappt öppna, men kroppen säger "heja heja ge mig alkohol. Sup som det svin du är!"
Och jag hade ju planer på att ta mig till A6 och handla lite saker, så.. lite öl har väl ingen dött av? Eller?

Jag tror att jag fick lite spatt just för att jag inte gjort nått sen 25decemer och jag jobbar hela nästa helg, och skulle inte palla att sitta hemma så många helger som jag gjort nu. För.. 25decemer var ju faktiskt en tisdag. Hähä.

Någon som vill komma och partaja?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

You know i want beeh beeh :*

2008-01-14 @ 22:21:11
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0