Lägenhet

Jag har i ett jäkla tag hållt på att söka lägenheter. Precis överallt!
Igår la jag på en lapp till Nkbo i ett desperat försök att få en lägenhet.
Dom ringer idag och undrar om jag vill komma och kolla på en etta, i hovslätt, på huluäng.
Ska dit på måndag kl11.

Nyss kom Danne, en gammal klasskompis, och säger att han fått tag i en tvåa i samma trapp han bor i nu.
Han har sagt innan att jag kunnat ta hans lägenhet så fort han hittat nytt.
Och nu blev det så..

Så nu står jag alltså här med två lägenheter.
En etta i hovslätt 51kvm och ca 3200 i månaden.
En etta på österängen 41kvm 2900 i månaden.

Dannes lägenhet kommer jag inte åt förrän i maj.
Den på hovslätt kan jag ta nu om jag så vill..

Men.. Pga avståndet så väljer jag att flytta hemifrån i maj och bosätta mig på österängen.

Nära och bra bussförbindelser.

Jäij!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fan vad kul for dig tjejen :D Riktig riktig glad blev jag for dig! Kommer over och halsa pa nar jag kommer hem for en visit i sommar

2008-02-01 @ 04:13:08
URL: http://johnssonjeanette.blogg.se
Postat av: Karin

Åh grattis! Hoppas du kommer ha inflyttningsfest :) Säg till om du vill ha hjälp darling.

2008-02-01 @ 04:13:08
Postat av: emelie

nooo Josie kom till mig på Hulan! ;)
p.s. jag fick ass-mycket jobb helgen den 15 (en på jobbet ska typ opereras och shit) så vi får åka tillsammans till emma en annan gång =(=(=(=(=(=(=(=(=(=(

2008-02-06 @ 20:24:45
URL: http://transylvania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0