Klappa händerna när du är riktigt glad!

Kom igen nu, Erki! Klappa händerna! I know you want to! ;)

Alltså, idag har jag garvat något hysteriskt. Tårarna rann och magen fick lite ont.
Var längesen jag garva såhär.
Har aldrig vart med om att vi på jobbet bokstavligt talat legat dubbelvikta i asgarv.

Först började det med Bridget Jones Mormor-trosor, och det eskalerades i en kroppsstrumpa med hål i skrevet och.. gud vet vad.
Fast egentligen började det väl med Saba och hennes tripp i öknen...

Iaf, senare blev Erki en neger, eller en vit neger...

Hela dagen nu efter jobbet har jag gått och flinat och småskrattat för mig själv.

Alldeles nyss sa jag till mamma att jag borde bada i hudkräm. Men det var ingen bra idé för det är så halt... Så babyolja skulle vara bättre.. För då skulle mamma se mig om jag drunkna..

Ja.. inget har något sammanhang!

Nu ska jag äta lite bröd!

Kommentarer
Postat av: Erki

*klapp klapp* :)

2008-01-28 @ 18:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0