Energi häråt tack!

Jag undrar vad jag går på, egentligen.
Från att inte ha jobbat någonting i december till att ha jobbat röven av mig i två veckor nu är riktigt jävla uselt, rent ut sagt.
Det känns en del i kroppen när man jobbat 5dagar, med massa rum, ledig en dag och ta på sig att jobba 5dar igen. Skulle vara ledig fredag och lördag, men.. jag tackade ja till att jobba då en tjej är sjuk.
Igår kände jag mig bakfull och seg. Och nej jag var inte bakfull... Men jag trodde jag skulle falla ihop vilken sekund som helst.

Det blir otroligt mycket lättare  när man har som ett rullande schema och man vet att man kommer få jobba 4-5dagar per vecka och då även vilka dagar... Men nu är det toalt fucked up. Likaså i min kropp..

Jag borde egentligen sitta hemma ikväll och leka död, men jag är av någon sjuk anledning sugen på party...
Vi får la se hur bra det går.

Men det skulle iaf vara skönt om man finge sova om nätterna i vart fall...

Kommentarer
Postat av: Äruuka!

Varför är det ens möjligt att känns sig bakis när man egentligen inte är det? Fy faaen säger jag bara!

2008-01-26 @ 17:02:00
URL: http://kickan.blogg.se
Postat av: Alexandra

Hm, det är jobbigt värre.

2008-01-28 @ 12:08:31
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0