Borås

Igår vid halv tio på morgonen åkte jag till Borås för att leka med Emma.

På vägen dit tittade solen fram. Jag var övertrött, glad och hade fantastisk musik i öronen. Vilket resulterade i ett asbra humör.

Vid halv elva ungefär kom jag fram till den fantastiskt usla hålan. Seriöst, den staden har inte mycket att komma med...
Emma mötta mig, så klart så åkte vi hem till henne och utnyttjade toaletten och jag lämnade min väska.
Sen for vi ner på knalleland och kollade läget där. Köpte några pärlor och gojs på Lagerhaus att sätta på ramar.
Vi besökte även Myrorna, där Martin jobbar. Och det hade jag inte sagt till honom. Så, jag hoppas att det blev en glad överraskning.

Sen for vi hem till Emma och degade, hon skrev lite på sin essä.
Sen käkade vi middag.
Kyckling, pommes och beasås. Mumma.

Sen kollade vi på Outsiders och diskuterade allt från fetma till mammor, haha.
Sen gick vi på promenad och gick och vandaliserade Martins lya. Vi satt mest och glodde och Emma höll på att somna, haha.

Natten var väl.. Mja.. Aj i kroppen. Haha.

Idag vaknade vi runt 11 och morgonen var seg som satan. Vi for iväg till Emmas skola för hon skulle kolla upp en grej. Men klockan var inte med oss..
Vi satte oss på ett fik och käkade varm kycklingbaugette. Satan vad gott det var!

Kl 15,10 var jag på bussen och for hem.
Trött och frusen...

Och när jag kom hem skulle mamma laga pizza.

Gud så jag ska sova i natt!

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Boh, du skulle med andra ord fått sova sängen! Jag tycker soffan är helt ok ;)

Tomt utan dig ju

2008-01-17 @ 13:16:49
URL: http://Emmlala.blogg.se
Postat av: Martin

Hell yeah jag blev överraskad haha.....din sneaky sneaky.....men fan va du dissa mig då! hahaha

2008-01-27 @ 00:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0