Vojne vojne

Den promenaden visste vad den satt.
Trots att det bara tog 30min så var det inge roligt... Snacka om att man fått extremt sämre kondis sen jag flyttade. Innan fick jag iaf en promenad om dagen till och från jobbet. Men eftersom den bara tog just 30min så vet jag att jag lär hinna ta en promenad allt oftare. Men; Jag hatar uppförsbackar..
Gick ner till vägen, vad vägen heter vet jag inte, men en väg. Gick bort till sanda och upp förbi parken. In på gångvägen och förbi ovanför sanda och så kom jag ut på min väg vid tunneln. Så det blev som sagt en del uppför.

Ja så nu kan ni plocka upp hakan från golvet.

Kommentarer
Postat av: Soph

Om man går en runda så är det alltid lika mycket uppför som nedför ;)

2008-12-19 @ 13:13:08
URL: http://soph.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0