Tredje gången gilt, är det slut sen?

Idag ska jag avverka min tredje begravning. Känns rätt bittert att som 21åring ska gå på en tredje begravning.
Innan denna begravningen ens var påtänkt satt vi på jobbet och pratade om bröllop. Jag sa att jag aldrig vart på ett bröllop. De andra tyckte det var lite förvårnande. Men jag känner ingen som skulle kunna tänka sig att ha ett bröllop. Jag känner bara folk som går och dör. Men, jag har iaf vart på ett dop. Det var en intressant upplevelse

Dock, inom kort, förhoppningsvis inom kort, lär två till trilla av pinnen, och dessa dödsfall är lite sådär.. Orka bry sig.
Men nu blir man lite smått påmind om verkligheten, man är ute i livet på allvar. Höger och vänster om dör folk. Och rätt som det är, är varenda brud på smällen.

Livets cirkel är funnen..

Återkommer senare med hur begravningen var.

Kommentarer
Postat av: Soph

Begravningar är inte roliga ... det är en jobbig stämning, även om man inte är bland de närmast sörjande.

2008-12-16 @ 11:10:20
URL: http://soph.se
Postat av: Emelie

Begravningar är skit... Jag försöker alltid att inte gråta men så slutar det alltid med att man exploderar ändå...

2008-12-16 @ 11:39:53
URL: http://transylvania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0