Smidigheten visar vad den går för

Igår var Emma och Emelie här. Vi firade lite jul. Dom envisades med att kolla på Harry Potter...
Delade julklappar gjorde vi med. Fick en kruka av Emelie i form av en guldkrona, och av Emma fick jag kollageramar.
Iaf, någon gång under kvällens gång skulle jag sätta mig ner. För att undvika att krossa Emelie så drog jag mig, i fallet neråt, bortåt mot armstödet. Dum idé. Det resulterade i att jag satte mig på kanten av armstödet och slog i ena skinkan, träffade en nerv och det kändes konstigt i hela benet. Smärtan satt kvar en stund. Men det gör fortfarande ont idag.. Så, summan på kardemumman blev; Ett blåmärke.. På röven!!!

Bah!

Kommentarer
Postat av: Soph

Haha ... I cannot help myself but to laugh! :P

2008-12-28 @ 12:55:01
URL: http://soph.se
Postat av: emelie

höhö yeah potter var bra. lägga upp bild på blåmärket?

2008-12-29 @ 00:35:28
URL: http://transylvania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0