Onsdag

Nu har jag vart hemma så pass länge att jag var tvungen att plocka fram mobilen för att se vad det var för dag.
Mina ögon ser ut som två råa köttbullar. Tur att det lägger sig för varje minut som går.
Gick upp vid halv tio och kände mig helt överkörd. Sover inte så bra och det endast för att mina öron fortfarande inte läkt tillräckligt så jag kan inte ligga på sidan...Och dom där plastpluttarna kör in i skallen på mig...
Och när jag satt i godan ro och drack mitt kaffe satte katten igång med värsta kaskadspyan! Hon satt på bordet och rätt som det var kräktes hon vätska, så jag skuttade till och hon flög över bordet och vätskan flög den med.. Äckligt. Så duken fick hamna i tvätten men som tur är ska jag tvätta 23dec så den hinner åka på till julfirandet.

Min garderob är full av julklappar. Flera av dom är inte ens från mig. Eller ja okej, två av dom. En är från johnny och en är från mor. Sen är det två stycken som är från mig och Johnny. Men det finns ingen julklapp där som är till Emelie! Mohahaha! Ne, den ska införskaffas idag.

Ska möta Erki vid 12 och köpa resten av alla julklappar och säkert nått mer. Trots att jag fick en bra lön måste det mesta gå till räkningar... Blä.. Men jag har iaf mat nu, äntligen.

Tycker det är sjukt hur lite folk som faktiskt inte brytt sig att fråga. Två har visat medlidande, två har undrat "Vad nu/vem". Helt sjukt...

Och en annan grej; Nej jag tar inte på mig det. Det är knappast mitt fel. Så nej, skyll er själva.


Nu ska jag gå och borsta håret!


Kommentarer
Postat av: Ninna

Trist med räkningar! Har det så här med. Trots jäkligt bra lön, så är det alltid en massa som ska betalas i december. Idag ska jag iaf in o shoppa loss lite i matväg. :)



Förlåt om jag frågar, men vem var Sussie? Det känns som om hon inte var så gammal...kramar



Hoppas du får en fin jul, gumman!

Kram

2008-12-19 @ 09:07:40
URL: http://dragonfly08.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0