Onsdag part 2

Vilken heldag det blev.

Mötte Erki vid 12 och vi vandrade ner på stan. Hittade julklapp till Emelie och en present till mor. Hittade även lite grejer till mig också. Något helt otroligt hände också!
Jag har upptäckt att mina BHar vart lite större på sistone, så jag tänkte att dom kanske var slitna. Så vi var inne på Kappahl och E visade ett par sockar hon köpt, och så hittade hon lite "godsaker" medans jag fick syn på världens gulligaste BH. Den fanns i storlek 75D och jag tänkte att det skadar ju inte att prova iaf. Och den satt som ett smäck! Gud så bra det kändes! En storlek ner!

Hittade även en klänning också, och det känns som om man har en lång tjocktröja på sig för det är i sånt material. Den är jättemysig. Och så klart svart, med nått lappaktigt på framsidan. Mycket tjusigt.

Efter en sväng gick vi till jobbet och hämtade våra julklappar. En stor fet stekpanna! Den bar vi hela vägen från hotellet till torpa. Armarna var väl sådär sköna sen. Dumpade den hos mamma, hade inte god lust att bära vidare på den. Gick hem till E och där slog vi in hennes alla julklappar och tjötade skit. Fick veta att polisen kommer ringa henne och mig och bekräfta vad vi sett osv.. Blä.. Jag blir så less på brudar...

Sen var det dags för oss att gå ner till stan, igen, och möta Martina och Linda för en fika. Stannade inte så länge eftersom jag ville ta 18 hem och så tar det en stund att åka..

Så nu har jag slagit in alla julklappar, förälskat mig ännu mer i min nya fina BH, som faktiskt är lite pinup-stuk på, och så har jag hunnit bli trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0