Måndag

Snoret frodas i min näsa.
Sjukt förkyld, bara sådär.
Men det är skönt att nysa.
Linn ska komma hit lite senare och fika. Imon ska jag in till stan och käka lunch med min bror och besöka apoteket. Har inga avledon eller ipren hemma och nässprayet är på sista versen. Och jag får jobba på lördag. Och jag står högst upp på listan för arbete om det så behövs. Och under lördagen och söndagen hade jag normala konversationer med chefen. Sånt känns så udda. Chefer är som lärare, man tror inte att dom är riktigt människor som kan prata om allt och ingenting.
Ointressanta inlägg is the shit.
Småplockade lite så städningen inte blir så tuff. Hade tänkt köra ett race imon, men eftersom jag är snorig känns det bättre att dela upp allt. Så imon blir det tvättning, dammsugning och moppa, och det sista småplocket.
Funderar på om jag skulle ner i förrådet med den där nedrans kartongen som står i vägen...
Jag tror så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0