Lördag

Idag är det lördag och jag ska åka och jobba om en stund. Börjar vid 11.
Så hörrönini, Emma och Emelie, vill ni ha tag i mig idag så ha tålamod. Jag är inte kontaktbar mer än några tillfällen fram till ca 16.00 om det skulle vara nått.
Men så tvivlar jag på att ni gör som jag och hänger vid datorn en lördag.... Så.. Äh.

Iaf så ska dom två komma hit ikväll och vi ska ha en minijul.

Igår firade vi jul. Det var stökigt men mysigt och trevligt.
Blev proppmätt otroligt fort och sen var det paltkoma för hela slanten. Vi hade infört julklappar detta året för att se hur det gick, och det gick bra. Själv fick jag en Elvis-bok, och en försenad födelsedagspresent i form av Johnny Cash-skivor och en Metallica dvd och dom mest efterlängtade fårskinnstofflorna! Herregud vad mysiga dom är!
Av Jocke skulle vi få den där efterlängtade middagen ute, men då till somarn, på piren.
Nova fick ytterliggare ett kollage av mig. Ska bli intressant att se hur hon kommer reagera på dom när hon blir äldre och uppfattar lite mer vad det är för bilder och texter. Menar, det är i princip ett släktträd och bilder från en tid hon kommer få höra massvis av roliga historier ifrån.

Nu får det vara nog på onödigt prat. Nångång när jag väl vågar kommer det komma ett brutalt inlägg. Så håll utskik.
Höhö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0