Kort och gott

Igår, 24 december, ägde det inte rum något julfirande i min familj. Det var mors 50års firande, då hon fyllde år igår.
Hur gick det? Ptja...
Mor undrade varför jag inte blev full trots alla groggar som åkte ner, och ja.. säg det. Moster dök upp och det var hysteriskt roligt. Lite för mycket kackel och lite för mycket djupa samtal...

Usch, det går inte att skriva när jag måste tänka så neutralt som möjligt och cencurera en hel del.
Iaf så som jag såg det.

Jag är glad för mors skull och det är väl egentligen det som är det viktigaste.

På fredag är det julfirande som gäller. Återstår att se hur det går.

Kort inlägg säger väl kanske hur det skulle kunna sett ut, om jag inte hade behövt tänka på alla andra hela tiden.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0