"kom så får du en pepparkaka (och sen blir det andra bullar!)"

Mycket fyndigt. Tack Emelie för den.
Vi spann vidare på våra intressanta samtalsämnen igår och kom på att vi är gudarna i att komma på motton. Så nu ska vi komma på varsitt gurumottonamn, men vi var för trötta igår efter att ha tänkt ut dessa klockrena slogans till varann. Emelie gillar uttrycket Join the dark side - we have cookies, och ironiskt nog passade det hennes bild på MSN. Och min bild på MSN passade "kom så får du en pepparkaka (och sen blir det andra bullar!)". Visst är vi bra?!

Idag klev jag upp runt 7. Och ja, jag var riktigt trött. Men så blev jag påmind om att jag funkar myckte bättre om jag går upp tidigt.. Hmpf.. Varför har jag sovit till 9-10 dessa dagar för?
Så jag har hunnit med en del trots allt. Druckigt kaffe, ätit frukost, diskat, plockat bort på köksbordet, klippt i en tidning, gosat med hårbollen, och plockat undan en del i köket.

Dämn, jag skulle nog kommit ihåg att köpa aftonbladet igår iaf. Det lär ju visas en del givande filmer/program nu under julhelgen. Men så långt tänker ju inte jag.

Tror faktiskt att jag ska gå ut på en promenad idag. Ska köra slut på mig själv så jag blir riktigt trött. Ska upp kl 4 i natt..
Jäij!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0