Irriterande störningsmoment

Jag börjar nog bli en såndär gnällkärring, fast på riktigt. Fast.. Jag gnäller iofs inte öppet, bara här.
Jag gick och la mig strax efter 21 igår, var på god väg att somna in.. Men så från ingenstans börjar två herrar ha en hetsig diskussion utanför porten. Dock vet jag inte om den var så speciellt hetsig, men det låter alltid som det när det förekommer diskussioner på andra språk. Sen gick dom in i trapphuset och sprang i trappen. Sen var det tyst. Försök nummer två; Jag var på god väg att somna, igen. Då springer någon idiot nerför och slår i räcket och klampar och har sig.. Det låter hysteriskt mycket. Försök nummer tre: Är på god väg att återigen somna in, klockan blir 23 och då åker något skumt fordon förbi utanför som låter på länga vägar... Hela natten var ingen direkt natt full av sömn. Det är alltid nån jävel som ska irritera, så även katten. Vid halv fyra spydde hon upp en hårboll.... På mattan...

Plus att det var nån jävel som inte orkade hämta sin tvätt igår kväll så tumlarn körde sådär som den gör när den är klar...

Men jag fick iaf tid att tänka under natten.. För det hinner jag ju inte annars...

Sarkasm långa vägar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0