Söndagsfilmerna på kanal 5

Varför visar dom bara otroligt dåliga filmer varje söndag på kanal 5?
Dom har börjat med att visa filmer med verklighetsbakgrund. Jäij, kan man tycka. Verkliga historier blir lite extra spännande på nått vis. Men tydligen är verkligheten otroligt tråkig...
Filmerna är otroligt B med skådisar man aldrig sett eller hört talas om..
Ibland kan det finnas en god idé bakom filmen, men skådisarna gör filmen otroligt dålig...
Man läser om filmen och tänker "oh den där kan ju funka" så tittar man igenom halva filmen med en gäspning...
Fantastiskt givande, verkligen.

Jag har plöjt igenom 4 filmer idag. Igår glodde jag på 2st tror jag och i torsdags plöjde jag igenom 4 filmer varav 3 av dom låg på ca 2timmar.
Nej, jag har inget bättre för mig. Man måste ju varva ner nu inför jobbet.
Jag längtar inte till att gå upp 5,30 imorgon.

Dags att sova kanske...
Det tar på krafterna att inte göra något alls

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0