Söndag

Min katt har däckat. Med världens skönaste stil.
Skulle gärna också vilja krypa ner i sängen och däcka.

Igår brände jag 2080kr, i Ullared. Det som var den allra största summan var nog skinnjackan ändå.
Den är apsnygg! Hittade ett par klänningar och skumma toppar, men tyvärr inga jeans.
Hittade två snygga ljuslyktor som jag vet vart jag skall ha iaf, måste bara röja lite.
Försökte hitta någon mysig taklampa, men det sket sig.

Igår drämde jag i mitt knä i ett såntdär räcke som är vid vägkanterna. Trodde inte att det var en så farlig smäll, men redan en timma senare kunde jag skymta en bula, och nu börjar det bli blått och det är väldigt ömt.
Heja!

Har egentligen ingenting att skriva.
Så jag slutar här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0