Lördag

Jobb jobb jobb...

Idag jobbade jag 8.30-17.30.
Skulle slutat 15,30.. Var klar innan kl15 för jag hade kört på fort som fan hela dagen för att komma därifrån tidigt. Men då hade L och M mycket och göra. M gick efter sina timmar. Jag hade inte samvete till att lämna L i skiten. Så jag stannade kvar i utbyte om att få skjuts hem.
Så jag var hemma strax innan 18. Hade jag fått ta bussen hem hade jag inte vart hemma förrän runt halv sju-sju...

Jag är trött och less. Jag avskyr 2 av de nya tjejerna på jobbet.
Jag vart sne på en annan ny idag. "Buhu jag har ont i handleden." På det där dårhuset får man hålla käften och bita ihop om man har ont någonstans.

ORKA!

Jag skulle ge vad som helst för att få vara lite uppåt, pigg och allert och umgås med lite folk.
Ha en fritid. Eller ett måndag-fredag jobb. Att få vara ledig vareviga helg.

Blä.

Och S kan ta sig i brasan. Jag tänker inte vara schysst mot henne framöver. Jag kan vara ytligt trevlig, såsom att säga hej/gomorron osv. Men inget mer.
Jävla kärring!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har läst din blogg nu,o dra på trissor vilken bitter person du verkar vara.shit att du orkar människa..

2008-08-24 @ 09:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0