Idag är en ny dag

Som i princip är slut.
Känns skönt.
Ska lägga mig supertidigt idag.
Har pratat med mor om gårdagen. Jag hoppas att allt är lugnt iaf...
Fast att man kan bli lite tvär på sin mor så går det inte. En mamma är en mamma.

Nästa vecka jobbar jag måndag, onsdag, torsdag, fredag. Så, om någon har lust att gå på torget, eller ta en fika, traska runt på stan, eller något liknande får ni gärna hojta till. Nästa helg skall bli en nykter och lugn helg med harmoni. Jag behöver det.
Har inte råd att supa.
Mitt enda roliga framöver blir cruisingen. Då jävlar ska jag vara odräglig och ha roligt.

Jag bytte rent i sängen innan så nu måste jag duscha... Har inte gjort det sen i måndags morse så jag är måttligt äcklig. Och tänker inte lägga mig skitig i en renbäddad säng precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0