Ibland blir det för mycket

Och det var det som hände igår.

Just det som hände var egentligen en skitsak. Klart jag blev besviken, men det var inte det som utlöste det hela.

Ibland når man bara en punkt att det inte går mer. Så, jag bröt ihop.

Och även idag när man har fått av sig lite så kommer det mer.

Jag är så less på att folk bangar på planer. Spela roll vad det är för orsak. Dom suger ändå.

Som det verkar ska jag följa med mamma och knutte till parken. Ingen annan verkar direkt sugen på det, och ja jag har kollat runt...

Jag har snålat som sjutton den senaste tiden så nu har jag mer pengar än jag trodde att jag skulle ha.
Sen har jag bestämt mig för att sälja lite fonder och köpa mig iaf en soffa.
Jag tror att mycket har att göra med, att jag inte känner mig som hemma än, är att inga möbler är mina. Det enda som är Mitt så att säga, är hyllorna som jag köpt, och byrån som jag haft ett bra tag. Men i övrigt har jag fått saker eller fått låna. Men jag vill ha mina saker... Lite mer hemtrevligt och så som jag vill att det ska vara.

Dagens nästa problem blir att hitta på mat..
Käkade två frallor till lunch idag.
Jippi..

Nu ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0