Humor

Oh gud. Jag fick mig ett gott skratt precis nyss.
Någon helt främmande(?) människa kommenterade mitt senaste inlägg.
Följande "Har läst din blogg nu,o dra på trissor vilken bitter person du verkar vara.shit att du orkar människa.."

Det som var så ypperligt givande med den där kommentaren var att det där var ingen direkt nyhet.
Jag har alltid vart bitter och pessimist, och aningen cynisk.
Inget som undgått mig, precis.

Vad personen ville ha ut av detta vet jag faktiskt inte.
Det var inte direkt något som fick mig att öppna ögonen och "nämen oj, är jag bitter? Herregud"
Som sagt, det visste jag redan.

Så grattis till att ha lagt av en helt informationslös kommentar

:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha om du inte vore bitter så vore du ju inte du... Bitter är inte lika med tråkig!!! Målar du mitt bord nu i veckan? Måste dock skaffa lacknafta... Skit oxå...

2008-08-24 @ 19:15:02
URL: http://transylvania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0