Hmm

Klockan är 22,01 och det är smällmörkt ute!
Känns förfärligt att vi rör oss mot en mörkare vardag.
Kan inte påstå att jag är så direkt sugen på det nu när jag bor ensam. Inte för att det skulle vara obehagligt, jag är mer rädd för hur jag själv kommer att reagera. Man blir som bekant lite mer bitter under hösten/vintern och med mitt förflutna så är jag inte sugen på detta. Jag är ensam större delen av tiden här, pratar sällan med någon och sällan någon tittar in för en snabbkaffe.
Förr har jag alltid haft lilla mamma att umgås med hela dagarna vilket har gjort väldigt mycket. Har jag märkt nu på senare tid när jag inte träffar henne varje dag.
Men det är väl bara till att bita ihop och hoppas på det bästa.

Idag har jag plöjt igenom tre filmer. Lucky number Slevin, Dogma och The number 23.
Ja, man har lite mycket fritid om man tar sig igenom tre filmer på en dag.
....och tre blogginlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0