:(

Började jobba i måndags efter all ledighet/sjukskrivning.
Mån-tors kan sammanfattas kort; Aj.
Jag är rätt så ovan att jobba nu, men man har lärt sig att känna igen smärtan. Är trött i benen för att jag inte är van vid att springa runt i 6-7timmar om dagen, men smärtan i ryggen är den jag hade innan...

Jag har inte fått någon slags dispans för att ha vart kass i ryggen. L fick minsann det förra sommaren. Och ja, man borde få dispans...
I måndags; 16rum, 10 avresor
tisdag: Mer stanna än avresa, men 15rum ungefär.
Onsdag: Splittad lista med E, mycket avresor och många rum.
Torsdag, idag; 20rum, 13avresor.

20rum är vad man borde ha, egentligen, men det är allt för mycket att ha, så vi brukar få 15. Kul att chefen sa att det var någon som fick mycket avresor, och någon som fick mer än andra, och det var ju så klart jag...
Tack och lov var E snäll att hjälpa mig med några rum, annars hade jag nog aldrig kommit därifrån..

Det första jag gjorde när jag kom hem var att lägga mig på magen i sängen och häva upp överkroppen, medans underkroppen låg i sängen.. Efter det var jag mer rörlig och jag stapplade inte lika mycket...

Ledig imon som tur är. Men.. jag jobbar helgen... Jäij...

SKrutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0