Den mystiska mannen

Som Tina trodde var hyresföreningen var något helt annat.
Jag tror dom förföljer mig.
Han ville visa någon bok om kultur och nöje.
Den mannen har besökt mig förr när jag bodde hos mamma.
Hur kan dom tro att man släpper in en främmande man kl 20,30 en kväll?

Totalt vedervärdigt skumt så det sjunger om det.
Värsta idioten ändå. "är det jossan?" herregud...
Skulle det vara ett säljarknep?
Sen var jag tvungen att fråga vad det gällde för att det aldrig framkom.

Förmodligen blev han väl förvårnad över att jag öppnade för han hade tydligen vart och knackat på mer än en gång.

Ja herregud.

Kan man anmäla ytterdörren till nix måntro?

Kommentarer
Postat av: Tiny

Uscha, Har du titthål? jag öppnar ALDRIG om jag inte vet vem som ska komma.. det har vart ett knivrån här i mitt hus så nu öppnar jag absolut inte. (:

2008-08-25 @ 23:22:05
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0