Ägg

I brist på fantasi ang rubrik så får det bli ägg..

Idag, återigen en pissig dag.

Förstår inte hur jag kan vara såhär trött. Jag var ju ledig igår...

Iaf är jag ledig imon. Ska fara hem till mor och sy mina gardiner.

På onsdag är det avslut i parken med bilträffarna. Någon som är intresserad av att gå dit och titta?
Känns rätt B att gå dit själv...

Det allra bästa idag var, förutom att komma hem, var att få luta sig tillbaka i soffan med en kopp kaffe och en söt liten chokladbit.

Appropå choklad. Idag var det ett jäkla fruntimmer som att bajsat i en säng, vänt på madrassen och låtsas som ingenting.... Så den madrassen var bara att kasta.
Sen hade tydligen någon bajsat så brutalt att det blivit stopp i en toa i helgen, och en gång i fredags. Och en gång i söndags med spya också. Vad i hela friden håller folk på med, egentligen?
I förra veckan hade någon bajsat i ett badkar!!!

Ibland blir man lycklig över att få jobba...

Gud vad jag avskyr tvserien "christine". Hon som spelar huvudpersonen i serien påminner ypperligt mycket om en uggla.
I helgen är jag ledig. Ska försöka bearbeta Emelie till att besöka Annika på fredag en snabbis, nyktert. Hon flyttar i helgen(?) och lämnar mig helt ensam i stora staden! :(
På lördag ska jag gå på torget kanske, eller bara åka till tygaffärn och köpa gardiner, igen. Och fjäska för mor och se om man kan äta frukost där. Vilket jag inte tror är något problem såvida jag köper med mig färska frallor. Ja, jag börjar fjäska redan nu för jag vet att hon kommer läsa det här. Hihi.

Jag har ett blåmärke på undersidan av min handled. Intressant värre, men väldigt skumt.

Yeah yeah.
Nu ska jag dega.
Kommer lägga mig tidigt idag.

Undra hur folk skulle reagera om man säger "nu ska jag smeta" istället för "nu ska jag dega".. menar.. smet, deg. Same shit ^^

Humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0