Utmanad

Jag blev utmanad av Tina.

Tre namn du går under:
1) Josefine
2) Jossa/Jossan/jossipossi tydligen
3) Humsi


Tre saker som skrämmer dig:
1) Sjukhus
2) Sjukdomar
3) Nålar


Tre saker du har på dig just nu:
1) T-shirt
2) Mysbrallor
3) Trosor


Tre av dina favoritlåtar just nu:
1) Goo Goo Dolls - Sympathy
2) Ben E King - Stand by me. Är och kommer alltid vara en favorit
3) Valfri låt med Elvis. Finns så många bra låtar av allt och alla


Tre sanningar om dig:
1) Ibland undrar jag, om jag är paranoid
2) På senare år har jag blivit en fjolla och kan inte kolla på skräckfilm.
3) Jag är nöjd över mitt hår, men lite förbannad ändå


Tre av dina intressen:
1) Foto
2) Pyssla
3) Drömma mig bort


Tre saker du verkligen vill ha just nu:
1) Pengar
2) Min lägenhet
3) En bästa kompis....


Tre människor du utmanar:
1) Emma
2) Emelie
3) Ärika


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Josie! värsta upplevelsen; jag nös nyss och nu känns hela mitt huvud ur baland. helt vrickat. och vad ska jag göra med din utmaning? en likadan lista?

2008-04-28 @ 20:39:00
URL: http://transylvania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0