Sug min lilltå

För tillfället är jag besviken på vissa människor.
Inga namn nämns men ni borde veta vem ni är, annars... surt för er.

Grejen är den att jag har tröttnat på att det alltid är jag som ska höra av mig. Tex, en vän har jag detta år pratat med kanske 5ggr med på sinhöjd, alla gånger har jag hört av mig. En annan fick jag att fly sin dåvarande stad, och vi har pratats vid 3-4ggr efter det. Har fått ett "förlåt för att jag inte hör av mig, jag är dålig på det" lär dig att höra av dig? Så, om du läser detta.. Jag ger upp. Varsågod!
En annan.. orka... Helt enkelt..

Se det såhär om du råkar känna dig träffad. Pratar jag med dig med jämna mellarum, så gillar jag dig. Typ.
Hör jag inte av mig, så orkar jag inte med dig, förmodligen...

Jag är så jäkla less på skiten!

Bla bla bla, det är "bara" tre pers, men det är tre människor som jag trodde stod mig nära, som jag ansåg vara nära vänner. Tji fick jag...

BLÄ!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tja... Party nästa lördag om du kan... Kram

2008-04-25 @ 19:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0