Snart är jag en grann dam

Idag var jag och köpte.. hum.. foundation? på Mist. Jag tror jag fick mig en verbal känga av hon som jobbade där angående min hy. Men att jag ändå har så pass bra hy att jag egentligen inte behöver använda nått.
Köpte något solpuder också, tror jag det var.
Testade att lägga på allt detta nyss för att se hur hyn reagerar och om jag kan först och främst. Det funkar finfint!

Var uppe på vinden tidigare idag med mor, det var ingen idé att ens försöka samla ihop mina saker... Så det får ske senare.

Min One tree hill-box har även kommit. Den står så fint i hyllan. Men jag har lovat att inte kolla på den förrän det är maraton, men det kliar i fingrarna redan nu... Ih!

Och jag hade totalt missat att det var Valborg, fram till en vecka sen. Inte för att jag firar det men ändå...

På lördag ska jag till Norrahammar på fest.. Jääh skogen...
Har ingen aning om vad det kommer vara för folk där och den enda jag känner är värdinnan.
Lite läskigt ändå.. Men spännande. Hade jag fått förfrågan för 2 år sen hade jag aldrig åkt dit.
Växa upp is the shit

Kommentarer
Postat av: Emelie

valborg är jäkla överskattat...

2008-04-30 @ 18:54:26
URL: http://transylvania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0