Skitpisspannkaka!

Typiskt.

Jag är ledig hela helgen.
Solen skiner.
Inte ett moln på himlen.
Varmt och skönt.
Skulle äntligen kommit iväg till stan med mor.

Men vad händer?
Jo, jag åker på värsta förkylningen!
Och jag måste handla...

Hade det inte vart för att mitt ena öga svullnat upp hade jag iaf kunnat ta mig till ICA.
Inte en chans att jag går ut sånhär..

Så nu har jag framför mig; Ont i ögat, smärta i ögonbrynet för att jag håller upp ögonbrynet för att se något, rinnande öga.

Äckelpäckel, jag vet!

Och igår när jag gått och lagt mig och var precis på väg att somna får jag ett sms. Varför skickar folk sms kl 23 på kvällen? Jag börjar nog iofs bara bli en grinig gammal kärring, men ändå.
Jag har ingen aning om vem det var ifrån. Och det stod bara "SM GULD!"
....som om jag bryr mig...
Någon som bara slog ett random nummer och hoppades på det bästa?
Idiot....

Blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0