Peppar peppar peppar

Det kommer nog bli en hel del inlägg om mitt hår, men det får ni ta!

Jag har svårt för att erkänna men, Soph, jag håller med dig.
Det är snyggt men jag vill inte inse att jag passar i kort hår.
Jag saknar mitt långa svallande hår som fastnar överallt och bara hänger.
Men jag får väl se det positivit att det är iaf tur att jag passar i kort hår.

Och jag är helt död. Hade feber igår morse, men var allt tvungen att jobba. Kändes som någon hällt aska i halsen på mig, gjorde ont när jag andades osv. Hade högre feber när jag kom hem.
Idag är det inte lika farligt. Känner mig tjock i skallen och halsen men ingen feber. Krävs så jäkla mycket sjukdom för mig att jag ska ha feber. Vilket blir att har jag inte feber så hittar jag på saker ändå för tekniskt sätt är jag inte sjuk då, så pressar jag kroppen.. SEN smäller det!

Emma är hemma i jkpg i ett par dagar och undrade om vi kunde leka. Passande att må skit då. Men förhoppningsvis blir det picknick imon i skogen med emelie också, så klart.
Vi är som en hemsk liten trio. Hähä.

Var iväg till Vätterhems kontor innan. Och det är inte bara jag som har huvudet under armen.
Så nu är det offeciellt.
Dannes lägenhet är numera min. MIN MIN MIN!
1 juli så flyttar jag till Österängen.
Så nu borde jag väl fixa återbäringen så jag kan köpa mig en soffa till midsommar.

Nehe.. Om man skulle stänga av kaffebryggarn då...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, vi är en skum liten trio... Orakade ben is the shit. Man fryser ju utan pälsen på vintern!

2008-04-14 @ 13:33:51
URL: http://transylvania.blogg.se
Postat av: Emmaa

Vi är bäst!
Du kan få köpa min soffa om du vill :)

2008-04-14 @ 22:55:36
URL: http://Emmlala.blogg.se
Postat av: Karin

Jag har också en soffa till salu. Svart läder, vad säger du? :)

2008-04-15 @ 02:54:09
Postat av: saran

tyckte det såg fint ut med håret på nån bild här nere! bra gjort :)

2008-04-16 @ 16:31:36
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0