Min katt måste älska mig

Idag när jag kom hem efter en tripp på la stada, så blev min katt överlycklig.
Inte nog med att jag kom hem, jag hade köpt saker till henne.
En liten fjädervippa som hon blev helt lyrisk över.
Och även ny kattsand. Har lite ångest över att jag inte haft tid tidigare till att köpa det...
Hittade något kattgodis, som även ska göra att hon luktar gott ur munnen. Herregud så hon älskade dom! Hon vart helt galen. Tyvärr såg hon var jag gömde dom....

Hittade även en massa andra spännande saker.
Köpte en tröja till mamma, en tröja och en skjorta till mig, ett par ballerinaskor till mig och två par fina lågskor till mamma och en keps till mig.

Jag vet inte om jag vågar logga in på banken och se hur fattig man är.
Men det är kul att shoppa loss med mamma, för vi hittar alltid saker till varann.

Och nu är mor även klar med min klänning som hon stickat!
Den var lite kortare än jag beräknat, men den blev riktigt snygg.
Måste dock se till att ha riktigt svarta tights under, annars flashar jag röven för hela stan...

Fick även höra att Marie tyckt om doppresenten hon fick. Tyvärr glömde jag ta kort på det. Men det var iaf ett kort på henne och alva, ansiktena, i svartvitt och A4-format, i en svart ram.
Tydligen hade folket frågat vem fotografen var, hehe.
Då blev jag glad.

Shå klad, shå klad, shå klad

Kommentarer
Postat av: Soph

Ahh, jag känner igen det där med att inte våga logga in på banken. En gång gick det så långt att jag fick logga in och Calle kolla vad det stod, för jag vågade inte, hahaha! Oh my god ... vad ska det bli av en va? :P

2008-04-21 @ 19:01:38
URL: http://soph.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0