IKEA=Problem

Idag var jag på IKEA med Karin. Jag hittade mina tallrikar iaf.
image75
Rätt dyrt ,men alla andra serviser var helt plana så maten skulle flyga iväg osv...
Så nu kan jag iaf äta utan att diska så ofta, hähä.

Sen var det, det där med soffan.. Den var stenhård.. Tyvärr.
Men jag hittade en annan, som dock inte var en bäddsoffa. Men tillräckligt stor, och framförallt lång, för att mina långa vänner ska kunna sova i den.
image76
Tyvärr är det dyrt med soffa.. Men så fort jag får återbäringen ska jag tamejfan ha den jävlen!

Och så det där med soffbord.. Djungel!
Det jag tittat på kan funka, men det var större än jag trodde, så jag ska leta vidare efter ett annat.. tror jag.. kanske.. hmm...

Köpte dom där två ramarna, och inte armarna, stora som berg.
Och 6st små. Jag gillar ikeas "3 för 15" ramarna. Fula som stryk, i trä.

Usch. Jag måste börja ta tag i saker och ting. Annars sitter jag där i skiten snart. Men jag tror inte jag jobbar så mycket nästa vecka så då jäklar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0