Hårlös

Så var det gjort.
Jag har inget hår.
Jag har ingen aning om hur jag ska hantera det, eller vad jag ska göra med det...

Min moster snurrade till det och hade sig så det blev fluffigt men såg slitet ut, tack men nej tack.
Nu har jag borstat det, och det är gojs i det och är allmänt...fult...

Innan kunde jag bara slänga i ett hårspänne så var jag klar...

Nu är det mest bara kaos..

Jag vet inte...

Får testa imon när gojset är borta...

   

Inga höjdarbilder precis, men det är en enorm skillnad.

Kommentarer
Postat av: Emelie

du ser mycket yngre ut utan hår (inte på ett negativt sätt)! Jag tycker du blev fin! Haha jag fick skriva om Bustedlåten lite för att den skulle passa... men det är true; my best friend wants to be me..... :/

2008-04-12 @ 17:01:48
URL: http://transylvania.blogg.se
Postat av: Soph

Hate me now, men jag tycker det blev snyggt!

2008-04-13 @ 10:57:23
URL: http://soph.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0