Fjupp

Nu har jag jobbat mina 48timmar för denna veckan.
Fyfan vad jag är trött!
Men inte sådär "nu-somnar-jag-närsom-trött"
Har sovit så fruktansvärt dåligt om nätterna i veckan. Vaknat hela tiden, och varje natt har jag vaknat 4,40..

Tog en halv sömntablett för en halvtimma sen men känner inte ens av den. Det brukar jag göra när jag är trött..

Ont i benen har jag med. Det kryper i dom nästan.
Ont i sidan av vänstra hälen. Igår kväll hade jag svårt att ta mig fram som vanligt.

Uschianimej

Blir lika jobbigt på måndag och tisdag...

Jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Poor Josie! Det är jobbigt att vara vuxen och jobba! Ska jobba imorrn och ser verkligen inte fram emot det. Är så himla trött på allt vad jobb heter just nu!

2008-04-07 @ 21:08:38
URL: http://transylvania.blogg.se
Postat av: Malin

klart att du ska me... säg bara till så sticker vi... 3 maj e de fest hos mej... kram

2008-04-10 @ 12:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0