Det är något fel på mig

Man ska inte må såhär bra, och vara såhär pigg på en söndag när man är snorig och var full dagen innan.

Igår var en bra dag.
Ögat lugnade ner sig under dagen.
Min syster kom förbi och hämtade två brickor och vi satt och tjötade i en timma ungefär. Och jag fann det rätt givande att hon, och många fler i familjen inte verkar veta Något om mitt privatliv. Moahaha!
Okej, mor vet nog mer än vad jag vet att hon vet. Men ändå.
Den som vet allt och för mycket är nog Anna. Komiskt. Den damen har jag kännt sen hösten 05.

Vad mer, vad mer... Jo just ja. SKADEGLÄDJE!
Så.

Jag dubbar här med Erki till partypinglan nummero 1. Vare sig hon vill eller inte.
Igår när jag var ute så var det rätt segt och.. ja.. segt.

Min far ringde även igår. För att min syster skällt på honom och sagt åt honom att göra det.
Vuxet? - nej.
Men men, shit happens.

Idag skiner solen och kl13 är det dop för Alva.
Dock verkar vi inte bjudna, men det var okej att vi kom till kyrkan.

Imon ska jag Äntligen ta mig till stan med mamma. Såg att vi planerat det i 2½vecka ungefär, men det har kommit massa jobb ivägen...

Och förmodligen får jag flytta innan juli, och det är ju kanoners.

Sen var det något mer jag tänkte på, men det har jag glömt..

Eller jo! Jag åkte Camaro igår. Dock för ny men ändå. V8 är alltid V8. Mumma.

Så! Nu är jag nog klar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo, ville bara förtydliga jag hade inte skällt på pappa om att ringa dig ;-) Utan om att jag tyckte han kunde ringa dig istället. Men där skällde jag inte på honom. Det var ju långt innan mellan han och mig.

2008-04-20 @ 20:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0